Liity jäseneksi

Tule mukaan toimintaamme!

Päijät-Hämeen Tutkimusseura on maakunnassa asuvien ja siitä kiinnostuneiden tutkijoiden ja tutkimuksesta kiinnostuneiden kansalaisten yhdysside. Jäseneksi voivat liittyä sekä henkilöt että yhteisöt, jotka hyväksyvät yhdistyksemme tarkoitukset. Lisätietoja tutkimusseurasta ja sen historiasta löydät tästä. Voit myös tutustua yhdistyksen sääntöihin.

Jäsenenä pääset mukaan muun muassa yhdistyksen järjestämille retkille ja tapahtumiin. Yhdistyksen vuosittain julkaisema vuosikirja sisältyy myös jäsenmaksun hintaan.

Henkilöjäsenmaksu on 25 euroa vuodessa, ainaisjäsenmaksu 150 euroa. Jäsenmaksu suoritetaan Päijät-Hämeen tutkimusseura ry:n pankkitilille Helmi Säästöpankkiin. Tilinumero: FI67 4212 0010 1226 26. Viitenumero jäsenmaksulle on 11905.

Liity jäseneksi ottamalla yhteyttä seuran puheenjohtajaan (puheenjohtaja@phtutkimusseura.fi). Hallituksen ja toimihenkilöiden tarkemmat yhteystiedot löydät täältä - kerromme mielellämme lisää seuran toiminnasta.

Tervetuloa mukaan!

Ylätunnisteen kuva: Kantosiipialus Tehi Vääksyn kanavassa vuonna 1965. Volker von Bonin. Museovirasto, Historian kuvakokoelma.